WEKO3
アイテム
A Study on the Effect of Referential and Display Questions and Differing Feedback Strategies on Japanese EFL Students in an Oral Communication Class
https://doi.org/10.69200/0002011635
https://doi.org/10.69200/000201163535393b8b-6303-4413-bfca-bfba4392c65f
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2017-03-16 | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | A Study on the Effect of Referential and Display Questions and Differing Feedback Strategies on Japanese EFL Students in an Oral Communication Class | |||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 著者 |
Gould, Fraser
× Gould, Fraser
× Mohamed, Gamal
|
|||||||||
| 言語 | ||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
| ID登録 | ||||||||||
| ID登録 | 10.69200/0002011635 | |||||||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
| 書誌情報 |
ja : Journal of global media studies : gms = ジャーナル・オブ・グローバル・メディア・スタディーズ ja-Kana : Journal of global media studies : gms = ジャーナル オブ グローバル メディア スタディーズ 巻 20, p. 37-48, 発行日 2017-03 |
|||||||||
| 出版者 | ||||||||||
| 出版者 | 駒澤大学グローバル・メディア・スタディーズ学部 | |||||||||
| 言語 | ja | |||||||||
| 書誌レコードID | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
| 収録物識別子 | AA12328119 | |||||||||
| レコードID | ||||||||||
| 値 | XC01620187 | |||||||||
| 掲載誌情報 | ||||||||||
| 値 | Journal of Global Media Studies20 | |||||||||