WEKO3
アイテム
Heterogeneous Resources and Firm Performance in the Context of Strategic Management Research: Based on the survey of "New Second Generation" for Globalizing Japanese Firms
https://doi.org/10.69200/0002011612
https://doi.org/10.69200/000201161296490459-cde2-448b-89dd-7333d9f49220
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2018-04-04 | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | Heterogeneous Resources and Firm Performance in the Context of Strategic Management Research: Based on the survey of "New Second Generation" for Globalizing Japanese Firms | |||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 著者 |
カガミ, ヨウコ
× カガミ, ヨウコ
|
|||||||||
| 言語 | ||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | heterogeneity resources | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | diversity management | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | strategic management | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | firm performance | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | new second generation | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
| ID登録 | ||||||||||
| ID登録 | 10.69200/0002011612 | |||||||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
| 書誌情報 |
ja : Journal of global media studies : gms = ジャーナル・オブ・グローバル・メディア・スタディーズ ja-Kana : Journal of global media studies : gms = ジャーナル オブ グローバル メディア スタディーズ 巻 22, p. 1-13, 発行日 2018-03 |
|||||||||
| 出版者 | ||||||||||
| 出版者 | 駒澤大学グローバル・メディア・スタディーズ学部 | |||||||||
| 言語 | ja | |||||||||
| 書誌レコードID | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
| 収録物識別子 | AA12328119 | |||||||||
| レコードID | ||||||||||
| 値 | XC01820013 | |||||||||
| 掲載誌情報 | ||||||||||
| 値 | Journal of Global Media Studies22 | |||||||||